Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

La multi ani!!!

A fost ziua dragului meu verisor,Luca! A implinit 5 ani:x! Il iubesc foarte mult , si de asta vreau sa ii multumesc pentru ca:
- Imparte toate bomboanele cu mine.
- Mi l-a dat cadou pe Ursulache , fara de care nu mai pot sa dorm:X
-Chiar daca eu mai sunt rea cu el,si mai fac pe sefa, el ma iarta intotdeauna.
-Ma lasa sa ma uit cu el la deseneee:X
-Pentru ca stie sa ma faca sa rad cand sunt foarte suparata.
- Pentru ca stie sa tina un secret
-Pentru ca atunci cand o sa creasca o sa stea cu copiii mei si o sa faca pe bona:x [ mi-a promis :)) ]
-Pentru ca e Luca:X Adica pentru ca e verisorul meu :X Si nu ar avea rost sa insir aici toate lucrurile pentru care trebuie sa ii multumesc...
Important e ca are acum 5 ani :X Si vreau sa ii zic iar " La Multi Ani" sa creascaa maree si frumoos si sa se faca bun si sa aiba succes la fete :)). [ Pentru Alin: cand citesti asta , fara comentarii te rog. Mersi :* ]
LA MULTI ANI!!!! :)

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place