Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

H1N1

Va inchipuiti ca , am supravietuit gripei aviare , cu un papagal in casa. Am reusit sa rezist tentatiei de a'l "macelari" si acum traim bine mersi. Dar...H1N1 , numele faimoasei si periculoasei gripe Porcine , ne distruge toate planurile.


Mama: unde vrei sa pleci? de ce te'ai imbracat?


Eu: Pai stii? Mergem ..in oras.:D


Mama: nuu , azi nu mergi in oras. E prea aglomerat , si cu gripa asta porcina...


Sa'mi cada fata , nu alta. Ce motiv a mai gasit...Deci , dupa cum am zis, e vina gripei porcine.


Ma gandesc ca , sunt multi porci pe lumea asta , si la propriu si la figurat, si ca noi trebuie sa suferim de pe urma lor. [ gripa porcina , mi-a distrus planurile de weekend!!!]


Si totusi , ii dau dreptate mamei. Eram in Carrefour si...babutele acelea sfioase si dragute , mereu bine dispuse , trecea si te salutau tandru cu cate un stranut chiar in fata ta. Si mosii , nu se lasau mai prejos,tuseau [ cohaluiau , cum zice bunicul meu] in parul meu.

Am iesit de acolo , terorizata , gandindu-ma tot drumul spre casa , cum ar fi daca as merge la scoala cu masca pe fata.
So..ce vroaim sa zic defapt era sa aveti grija de voi , sa nu raciti cumva .
Va pupa Francesca :)). Paaa :-h

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place