Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Avatar


Deci v-am zis ca mi-am facut ieri rezervare pentru Avatar. Am fost azi, si eram sigura ca nu o sa fie cine stie ce , ca e doar un mare "BUM" pentru nimic. Mi-am cumparat nachos, o punga mare de floricele si o Cola si am mers in sala 1. Am vazut publicitatea , si vreau sa merg la toate filmele alea :)) ( Activitate paranormala , Sherlock Holmes , Printul Persiei) si dupaia a inceput filmul. Si a fost geniaaal:X.
Spre sfarsitul filmului , doamna care statea langa mine a inceput sa planga , dar sa planga tare , cu suspine! Eu eram asa concentrata ca mi-am bagat mana in salsa de la nachos si stiu ca nimeni din sala nu scotea un sunet. A fost emotionant , a fost un film foarte frumos. Am auzit ca e pe primul loc in topul incasarilor , a incasat 75 de milioane de dolari pana acum.
Daca nu l-ati vazut pana acum , dar banuiesc ca l-a vazut aproape toata lumea , va recomand sa mergeti repeedee la cinema si sa il vedeti. Pentru ca daca nu aveti o plasma acasa , calitatile filmului se pierd, pentru ca are niste efecte speciale excelente.
Ghicitit la ce film merg maine? Twilight-New Moon.

1 comentarii:

Anonim 13 ianuarie 2010 la 13:20  

Avatar- sincer, eu l-am vazut acasa si nu m-a impresionat deloc. Sunt convinda insa ca la cinema e total altceva!

Cat despre New Moon :x e genial! superbilicios de'a dreptul!
Se vede ca regizorul e altul si tot filmul am stat cu sufletul la gura!
Sper ca ti-a placut! :)

Iti recomand si 2012! vazut la cinema e un film foarte buna, vazut acasa, tot asa, nu impresioneaza.

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place