Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cinema

Am fost astazi la Cinema ca sa vad Avatar , dar am avut ghinion pentru ca toate locurile erau ocupate. Asa ca am cumparat bilete pentru maine si azi , ca sa nu plec acasa dezamagita m-am uitat la Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel. La inceput ma gandeam ca o sa fie doar copii in sala , sau mai rau , nu o sa fie nimeni.Dar era chiar multa lume si pot sa zic ca a fost un film foarte frumos! Chiar mi'a placut si am ajuns sa iubesc veveritele alea si pe Chipettes. Sunt asa de duulcii:X.
Asa-i ca sunt draguutee?:X

2 comentarii:

andra_georgiana 3 ianuarie 2010 la 23:35  

:) Sunt fffff tari veveritele!!! Nu ai vazut prima ??? Daca nu,ai face bine sa o vezi ;)) :D ....cat despre avatar,nu l-am vazut,am o retinere,dar nu stiu de ce...in fine :) Poate ca o sa ma duc sa-l vad zilele astea :) Sa ai o zi frumoasa

andra_georgiana 8 ianuarie 2010 la 10:42  

n-am ajuns la avatar inca...dar ti-am zis,nu ma tenteaza asa rau :D:) Te pup,o seara frumoasa :)

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place