Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

24 Decembrie 2009 , ora 1:47 si sa stiti ca nu i-am trimis scrisoare lu Mos Craciun. Nu ,si nici nu ii trimit . Sa isi faca id de mess daca vrea sa vorbesc cu el! Adica in ce secol traim ca sa mai trimitem scrisori?/:) Ma scuzati , sunt doar emotionata sa vad daca Mosul s-a prins ce imi doresc ,fara scrisoare doar din vorbitul meu cu peretii , in casa. Voi ce vreti de Craciun?:)


Apropo , sa vedeti ce am gasit.Deci e normal ca ati facut bradul si ati pus luminite peste tot, dar ati lasat Desktopul fara instalatie. Right?:> Asa ca eu am gasit ceva mic si pentru el. :]


Intrati aici : http://cid-2e58246daf43a01c.skydrive.live.com/self.aspx/Public/Christmas%5E_Lights.zip


Descarcati si dupaia faceti dublu click . Nu trebuie sa instalati nimic.Eu mi le-am pus sus si pare ca e o instalatie multicolora pe ecran.
In seara asta o sa merg si eu sa coliind :]. Va dati seama? Prima oara in my life :].
As vrea sa va povestesc cum o sa petrec eu Craciunul , dar nu mai am timp , pentru ca trebuie sa merg sa imi caut caciula de Mos.(sa vedeti ce Craciunita draguta sunt ).
PS: SARBATORI FERICIIITE!

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place