Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Mi-ar fi placut sa pot sa alunec in sufletul tau ca o picatura de apa de pe genele tale negre. Mi-ar fi placut sa o fac,daca nu as fi stiut ca acolo ma asteapta infernul.

Mereu am crezut ca nimic nu poate reprezenta mai bine perfectiunea ca un stol de pasari. Zboara perfect organizate,aliniate,dau din aripi la unison.Si daca una nu mai poate?Daca una cade?
Ei bine realitatea e dura.
~REALITATEA. Inca imi amintesc povestile din copilarie:pantoful Cenusaresei,broscoiul print,Fumoasa din Padurea Adormita. Problema cu povestile cu zane e ca ele nu se adeveresc...niciodata. Realitatea e mult mai furtunoasa,mai interesanta. Mie mi-a luat ceva timp sa imi dau seama de asta.

Mi-ar fi placut sa intelegi la ce ma refeream cand spuneam ca esentele tari se tin in sticlute mici. Pacat ca nu stiam nici eu CAT de mici.

Stiu ca sunt mereu cu capul in nori si ca as putea sa culeg flori de camp o zi intreaga.Stiu ca nu ma pricep deloc la citit persoane si stiu ca fac multe greseli. Siu ca nu o sa regeret niciodata ,nimic. ~NO REGRETS , JUST LOVE~.
Miroase a iarna,a ciocolata calda, a pulovere si a fulare colorate. Si povestile cu zane sunt sursa viselor. Stiu ca pare un cliseu,dar ele nu devin realitate.Ele te fac sa visezi,sa iti doresti.

~Imi doresc sa port fusta galbena,imi doresc sa ma iubeasca soarele si trandafirul de pe pervaz.Imi doresc sa mananc o inghetata mare ca in vara ,imi doresc o musca de plus. Si o punga de pufuleti.


Mi-ar fi placut sa pot sa zbor,sa ma transform in fluture,sa ma asez pe flori si sa ating din intamplare obrajii trecatorilor. Sa ma asez pe o patura verde,sa privesc norii,sa imbratisez aerul.


Am vrut mai demult sa pot sa iti trimit sarutari sarate impachetate in petale rosii de trandafir.Nu puteam si ma suparam tare,dar desenam buze cu rujul rosu pe hartii galbene . Am vrut sa zbor si nu puteam.Ma suparam tare,dar apoi ma dadeam in leagan si inchideam ochii si simteam ca zbor. Atunci mi-am dat seama ca POT sa conturez infinitul.

~ps: we don't see things as they are,
we see them as we are.


E tarziu si scriu prost.Aberez.Maine incepe iar scoala si vreau sa merg la usa Andrei cu un zambet maaare.Maine vreau sa merg tot drumul cu un zambet maare. Pentru ca mereu merg pe ideea :hai sa fim fericiti azi ca maine avem treaba. Pentru ca asa cum am mai spus,realitatea e imprevizibila. Nu o sa ghicesti niciodata ce va urma,cum e in basme.Dar stii ce stiu? Stiu ca indiferent ce s-ar intampla,pot sa fac tot,tot ce vreau. Mereu.Pentru ca daca vrei,imposibilul devine posibil.

PS: Acum mi-ar placea sa ninga,cu fulgi mari.

5 comentarii:

DAGUA PRO VINHO 21 februarie 2011 la 13:45  

Adorei seu blog!!!
diferente inigmatico.

metafizicx 21 februarie 2011 la 23:02  

fain ce ai tu pe aici

Games Online 6 iulie 2011 la 08:36  

http://www.youtube.com/watch?v=aHVbIVyZ45Y

Games Online 6 iulie 2011 la 08:36  

The Best Adventure Games Online only on AllGamesOnline.Org

Buy domain name 3 noiembrie 2011 la 02:37  

Ce-un mod minunat? dar eu aştept şi mai mult stil diferit de bloguri de la tine.

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place