Dincolo de culoare

Incearca sa vezi dincolo de aparente,dincolo de persoane, dincolo de culoare...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Iti pasa?!

Isi tinea buzele stranse,abtinandu'se evident sa nu inceapa sa rada.Nerezistand,coltul drept al buzei i s-a arcuit intr-un suras,ba nu,jumatate de suras ironic. O nu,n-a facut asta! Aveam cea mai dura fata a mea si totusi el zambea.
-Eu credeam,ca o persoana cand zice "Imi pasa",crede ce zice.
-Si imi pasa. Stii ca imi pasa.
acum chiar ca zambea.
-Atunci de ce nu faci nimic care sa arate asta?
Mereu imi zicea ca ii place cum imi sta cu parul prins. Si il aveam prins,pentru ca imi pasa de ce zicea el.Dar cuprinsa brusc de indignare,mi-am desfacut parul. Ce,trebuia sa ii mai si placa?!
Nu raspundea,normal.Ma privea asa,mirat,de parca as fi zis cine stie ce bazaconii.
-Ai putea sa zici direct:"Frankly, my dear, I don't give a damn". Sau esti prea "gentleman" ca sa o zici?

Nu conteaza daca zici ca iti pasa de un proiect,un caine,un lucru sau de MINE. Conteaza s-o arati. O vorba,un gest,un semn.Tu stii cat conteaza? Si poate zici ca delirez,dar ieri mi-a zis cineva ca nu imi pasa. Si acel cineva ar trebui sa stie ca eu chiar imi respect cuvantul,mai ales cand zic acest lucru. Sunt inconjurata de'atata nepasare si mi se pare ceva dus la extreme. Mai are cineva impresia ca totul nu e decat o minciuna? Ca totul e fals? Nu stiu ce sa mai cred,stiu doar ca in anumite momente am acel sentiment,acel sentiment ce complica totul.
In jur sunt doar minciuni si barfe si nepasare si'ndoieli.O pot vedea in ochii lor.
-Ai putea s-o zici. Ti-as trimite o bezea,ti-as face cu ochiul si as pleca.Nu'ti face bine sa minti. Nu'ti face bine sa TE minti. Spune-o.
Zambetul i-a disparut purtat de vant,a oftat si mi-a raspuns:
-Ai dreptate.
-Asta vroiam s-aud.

PS: Imi pare rau ca nu am fost acolo,ca mi-a luat 3 saptamani sa fac ce m-ai rugat si ca ti-am dat impresia ca nu imi pasa. Poate asta faci si tu,uneori.

Persoane interesate

Sustin

Imi mai place

Imi mai place